Sıfır Yazılım

Yüksek Performanslı Web Siteleri İşletmenizin Dijital Dünyada Parlamasına Yardımcı Oluyoruz

Optimize edilmiş kod, hızlı yüklenme, ölçümlendirme ve verimlilikle web performansında yüksek standartlar sağlıyoruz.

0% 100%

SEO Uyumlu

Güvenli

0% 100%

Responsive

Özel

Özelleştirilmiş Çözümler

Özel yazılım ve web tasarım hizmetlerimiz, işletmenizin özgün ihtiyaçlarına ve hedeflerine tam olarak uygun, özelleştirilmiş çözümler sunar. İş süreçlerinizi dijitalleştirme, kullanıcı deneyimini iyileştirme ve pazarda öne çıkma konularında size yardımcı olacak dinamik ve etkileşimli web siteleri, kullanıcı dostu arayüzler ve ölçeklenebilir yazılım platformları geliştiriyoruz.

Dropshipping İş Modeli için Web Çözümleri

Dropshipping, envanter tutma maliyeti olmadan e-ticaret yapmanıza olanak tanıyan popüler bir iş modelidir. Bu model, ürünleri doğrudan tedarikçilerden müşterilere ulaştırmanızı sağlar. Dropshipping için özel olarak tasarlanmış web siteleri geliştirerek, işletmenizin sorunsuz bir şekilde çalışmasını sağlıyoruz.

İndirilebilir Ürünler İçin E-Ticaret

E-kitaplar, yazılımlar, dijital sanat eserleri, müzik dosyaları ve video içerikleri gibi indirilebilir ürünlerin satışı için özel e-ticaret platformları geliştiriyoruz. Bu siteler, ürünlerin kolayca listelenmesini, kategorize edilmesini ve kullanıcıların güvenli bir şekilde satın alıp indirmesini sağlar.

Abonelik Tabanlı Satış Platformları

Abonelik tabanlı ürün ve hizmetler sunan işletmeler için özel olarak tasarlanmış e-ticaret platformları geliştiriyoruz. Bu siteler, kullanıcıların çeşitli abonelik paketleri arasından seçim yapmalarını, ödemelerini güvenli bir şekilde gerçekleştirmelerini ve aboneliklerini yönetmelerini kolaylaştırır.

Yemek Sipariş Siteleri

Restoranlar için online menü gösterimi, masa rezervasyonu ve yemek siparişi verebileceğiniz web siteleri oluşturuyoruz. Bu siteler, müşteri deneyimini iyileştirirken, işletmelerin hizmetlerini geniş bir kitleye sunmasını sağlar.

Shopify E-Ticaret Çözümleri

Shopify, işletmenizin hızla çevrimiçi satış yapmasını sağlayan kullanıcı dostu bir platformdur. Özelleştirilebilir tasarımlar ve kolay yönetim özellikleri ile her ölçekte iş için ideal e-ticaret çözümleri sunuyoruz. Shopify ile etkili ve güvenli bir online mağaza deneyimi yaşatın.

E-Ticaret Siteleri

E-Ticaret Çözümleri

Küçük işletmelerden büyük perakendecilere kadar her ölçekteki işletme için dinamik ve kullanıcı dostu e-ticaret siteleri tasarlıyoruz. Bu siteler, ürün yönetimi, ödeme sistemleri ve müşteri ilişkileri yönetimi gibi kritik işlevleri içerir, çevrimiçi satışlarınızı artırır.

Online Toplantı ve Webinar Platformları

Etkileşimli ve erişilebilir online toplantı ve webinar platformları oluşturuyoruz. Bu platformlar, kullanıcıların dünya genelindeki etkinliklere kolayca katılabilmesi, bilgi alışverişinde bulunabilmesi ve ağlarını genişletebilmesi için tasarlanmıştır.

WordPress Web Sitesi Geliştirme

WordPress, esnek ve kullanıcı dostu bir içerik yönetim sistemi (CMS) sunarak, her türlü web sitesi projesi için ideal bir platform sağlar. Kurumsal sitelerden bloglara, portföy sitelerine kadar geniş bir yelpazede özelleştirilmiş WordPress çözümleri geliştiriyoruz

Online Terapi ve Randevu Sistemleri

Psikolojik destek ve danışmanlık hizmetlerinizi çevrimiçi olarak sunmanızı sağlayacak, güvenli ve kullanıcı dostu online terapi ve randevu platformları tasarlıyoruz. Bu platformlar, hastaların kolayca erişebileceği ve randevu alabileceği bir ortam sağlar.

Mimarlık Portföy ve Proje Sunum Siteleri

Mimarlık projeleriniz ve tasarımlarınızı etkileyici bir şekilde sergileyebileceğiniz, özgün ve interaktif web platformları geliştiriyoruz. Bu siteler, projelerinizi detaylı görseller ve açıklamalar ile destekleyerek, mimarlık vizyonunuzu geniş bir kitleye ulaştırmanıza yardımcı olur.

Eğitim Yönetim Sistemleri (LMS)

Okullar, üniversiteler ve eğitim kurumları için ders içerikleri, öğrenci takibi ve sınav yönetimi özellikleri sunan eğitim yönetim sistemleri (LMS) geliştiriyoruz. Bu platformlar, eğitimin dijitalleşmesini ve uzaktan öğrenme imkanlarını destekler.

Portföy Yönetimi Sistemleri

Yatırımcıların portföylerini yönetmelerine ve finansal varlıklarını izlemelerine olanak tanıyan portföy yönetimi sistemleri tasarlıyoruz. Bu sistemler, yatırım kararlarını optimize etmeye yardımcı olur.

Topluluk ve Forum Platformları

Belirli konular veya ilgi alanları etrafında topluluklar oluşturmak için forum ve topluluk platformları geliştiriyoruz. Bu platformlar, kullanıcıların fikir alışverişinde bulunmaları, sorular sormaları ve bilgi paylaşmaları için idealdir.

Kişisel Sağlık ve Fitness Platformları

Kullanıcılara sağlık takibi, fitness programları ve beslenme rehberliği sunan kişisel sağlık ve fitness web platformları oluşturuyoruz. Bu platformlar, kullanıcıların sağlıklı yaşam hedeflerine ulaşmalarına yardımcı olur.

İş Yönetimi ve Takip Sistemleri

İşletmelerin projelerini, görevlerini ve ekiplerini yönetmelerine yardımcı olan iş yönetimi ve takip sistemleri tasarlıyoruz. Bu sistemler, iş akışlarınızı optimize eder ve işletmenizin verimliliğini artırır.

Etkinlik ve Bilet Satış Platformları

Konserler, tiyatro gösterileri, spor etkinlikleri ve daha fazlası için etkinlik listeleme ve bilet satışı sunan platformlar oluşturuyoruz. Bu platformlar, etkinlik organizatörleri ile katılımcıları etkili bir şekilde bir araya getirir.

C2C Yazılım

Tüketiciden tüketiciye ürün ve hizmet alışverişini kolaylaştıran C2C platformları oluşturuyoruz. Bu platformlar, kullanıcıların kendi içeriklerini listelemelerine, ürün ve hizmetlerini pazarlamalarına ve güvenli ödeme işlemleri gerçekleştirmelerine olanak tanır.

B2C Yazılım

İşletmelerin son tüketicilere doğrudan ürün ve hizmet sunmasını sağlayan B2C yazılım çözümleri tasarlıyoruz. Bu yazılımlar, kullanıcı dostu alışveriş deneyimleri ve kişiselleştirilmiş pazarlama kampanyaları sunar.

B2B Yazılım

İşletmeler arası işbirliğini ve ticareti kolaylaştıran B2B yazılım çözümleri geliştiriyoruz. Bu sistemler, sipariş yönetimi, fatura işleme ve müşteri ilişkileri yönetimi gibi işlevlerle donatılmıştır.

Seyahat ve Turizm Siteleri

Seyahat acenteleri ve tur operatörleri için özelleştirilmiş web siteleri geliştiriyoruz. Bu siteler, tur paketleri, rezervasyon sistemleri ve kullanıcı yorumları gibi özelliklerle donatılmıştır, kullanıcıların ideal tatil planlarını kolayca yapmalarına yardımcı olur.

SaaS Sistemleri

İşletmelerin ve bireylerin abonelik modeli üzerinden erişebileceği, bulut tabanlı yazılım hizmetleri sunuyoruz. Bu SaaS çözümleri, müşterilerinize sürekli güncellenen, güvenli ve ölçeklenebilir hizmetler sunmanızı sağlar.

Öğrencilere ve profesyonellere yönelik kurslar, seminerler ve eğitim programları sunan online eğitim platformları geliştiriyoruz. Bu platformlar, video dersler, sınavlar ve sertifikasyonlar gibi özelliklerle zenginleştirilir, böylece kullanıcılarınıza interaktif bir öğrenme deneyimi sunar.

Online Eğitim Platformu

Danışmanlık hizmetlerinizi, uzmanlık alanlarınızı ve başarı hikayelerinizi sergileyen, müşteri potansiyelinizi artıran web siteleri tasarlıyoruz. Online randevu sistemleri ve danışmanlık modülleri ile hizmetlerinizi geniş bir kitleye sunabilirsiniz.

Danışmanlık Sitesi

Sıfır Yazılım olarak, işletmelerin dijital varlıklarını güçlendirmelerine ve çevrimiçi varlıklarını etkili bir şekilde yönetmelerine yardımcı oluyoruz.

Kurumsal Site

İşletmenizin misyonunu, vizyonunu ve sunduğu hizmetleri profesyonel bir şekilde yansıtan kurumsal web siteleri oluşturuyoruz. Bu siteler, işletmenizin çevrimiçi itibarını güçlendirirken, potansiyel müşteriler ve iş ortakları ile etkileşimde bulunmanızı sağlar.

Sıfır Yazılım olarak, en son haberleri, güvenilir kaynaklardan alarak kullanıcılara sunan kapsamlı bir haber platformu oluşturuyoruz.

Haber Sitesi

Güncel olayları, son dakika haberlerini ve derinlemesine analizleri okuyuculara sunan, yüksek trafikli ve SEO-uyumlu haber siteleri tasarlıyoruz. Dinamik içerik yönetim sistemleriyle, içeriklerinizi kolayca güncelleyebilir ve geniş kitlelere ulaştırabilirsiniz.

Kullanıcıların birbiriyle etkileşime geçebileceği, içerik paylaşabileceği ve topluluklar oluşturabileceği özelleştirilmiş sosyal medya platformları geliştiriyoruz. Bu platformlar, markanızın hedef kitlesiyle etkileşimini artırarak, sadık bir kullanıcı tabanı oluşturmanıza olanak tanır.

Sosyal Medya Platformu

Eğitim ve Kurs Siteleri

Kurs listeleme, eğitim materyalleri ve online sınav özellikleri sunan eğitim ve kurs siteleri geliştirerek, öğrencilerin ve öğretmenlerin etkileşimini artırıyoruz.

Sıfır Yazılım olarak, restoranlar ve kafeler için özelleştirilmiş web siteleri ve dijital çözümler sunarak, müşterilerinizi çevrimiçi olarak hedeflemenize ve işletmenizin dijital varlığını güçlendirmenize yardımcı oluyoruz

Restoran ve Kafe Siteleri

Menü gösterimi, online sipariş ve rezervasyon sistemleri ile zenginleştirilmiş restoran ve kafe siteleri tasarlayarak, müşterilerinizin lezzetli deneyimler yaşamasını sağlıyoruz.

Sıfır Yazılım: Villa ve Tatil Kiralama İçin Özel Web Çözümleri

Villa ve Tatil Kiralama Siteleri

Detaylı mülk bilgileri, kullanıcı yorumları ve rezervasyon özellikleri ile villa ve tatil kiralama siteleri oluşturarak, tatilcilerin mükemmel konaklama seçeneklerini bulmasına yardımcı oluyoruz.

Araç kiralama seçenekleri, rezervasyon sistemleri ve ödeme entegrasyonları ile donatılmış rent a car siteleri geliştirerek, müşterilerinizin kolayca araç kiralayabilmesini sağlıyoruz.

Rent A Car Siteleri

Emlak ve Gayrimenkul Siteleri

Emlak listeleme, sanal tur ve mülk karşılaştırma özellikleri sunan gayrimenkul siteleri tasarlayarak, alıcı ve satıcıları etkili bir platformda buluşturuyoruz.

Rezervasyon sistemleri, oda galerileri ve müşteri yorumları ile zenginleştirilmiş otel ve konaklama siteleri oluşturarak, misafirlerinizin unutulmaz bir tatil deneyimi yaşamasını sağlıyoruz.

Otel ve Konaklama Siteleri

CRM Sistemleri

İşletmenizin müşteri ilişkilerini yönetmek için özelleştirilmiş CRM sistemleri oluşturuyoruz. Müşteri memnuniyetini artırarak, satış ve pazarlama süreçlerinizi optimize edin.

Doktor ve Sağlık Siteleri

Hasta randevu sistemleri, tedavi bilgileri ve danışmanlık hizmetleri sunan, kullanımı kolay doktor ve sağlık siteleri geliştiriyoruz. Hastalarınıza çevrimiçi ortamda en iyi hizmeti sunun.

Avukat Siteleri

Profesyonel ve güven veren avukat siteleri tasarlıyor, hukuki hizmetlerinizi etkili bir şekilde tanıtmanıza yardımcı oluyoruz. Müvekkillerinizle çevrimiçi ortamda güçlü bir bağ kurun.

Yuksek Performans updraft pre smush original

Yüksek Performans

line chart updraft pre smush original

Sürekli İyileştirme

Sürekli iyileştirme için, kullanıcı geri bildirimleriyle ürünlerimizi güncelliyor ve teknolojik gelişmelere ayak uyduruyoruz.

pyramid updraft pre smush original

Hedef Odaklı

Hedef odaklı yaklaşımımızla, müşterilerimize özelleştirilmiş çözümler sunarak başarılarını artırmalarına yardımcı oluyoruz.

destek merkezi updraft pre smush original

Destek Merkezi

Müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmak için, profesyonel ve hızlı destek merkezimiz her zaman hizmetinizdedir.

İhtiyaç Analizi ve Proje Planlaması

Yazılım geliştirme süreci, müşterinin ihtiyaçlarını ve beklentilerini anlamak için gerçekleştirilen toplantılar ve analizlerle başlar. Bu aşamada, proje hedefleri, süreçler, özellikler ve fonksiyonlar belirlenir. İhtiyaçlar ve beklentiler doğrultusunda bir proje planı ve zaman çizelgesi oluşturulur.

Analiz Ediyoruz
Ic SEO Calismasi Yapiyoruz

Tasarım ve Kullanılabilirlik

Yazılımın kullanıcı arayüzü ve deneyimi tasarlanır. Bu aşamada, kullanıcı dostu ve estetik bir tasarım konsepti oluşturulur. Kullanıcıların yazılımı kolayca kullanabilmesi ve hedeflenen işlemleri gerçekleştirebilmesi amaçlanır.

Yazılım Mimarisi ve Altyapı

Yazılımın teknik altyapısı ve mimarisi belirlenir. Bu aşama, yazılımın performansını, güvenliğini ve ölçeklenebilirliğini etkileyen önemli bir adımdır. Uygun programlama dilleri, çerçeveler ve teknolojiler seçilir.

Yazilim Mimarisi ve Altyapi
Yazilim Mimarisi ve Altyapi 1

Kodlama ve Geliştirme

Yazılımın temel bileşenleri ve işlevleri için kodlama süreci başlar. Bu aşamada, yazılım geliştiricileri tasarım ve altyapıya uygun olarak yazılımın fonksiyonlarını kodlarlar.

Test ve Hata Ayıklama

Geliştirilen yazılım, çeşitli testlere tabi tutulur. Bu süreçte, olası hatalar, eksiklikler ve güvenlik açıkları tespit edilir. Tespit edilen sorunlar düzeltilerek yazılımın performansı ve güvenliği optimize edilir.

Sifir Yazilim Test ve Hata Ayiklama
Sifir Yazilim sosyal medya yonetimi 1

Müşteri Geri Bildirimi ve Revizyon

Müşteriye yazılımın bir önizlemesi sunulur ve geri bildirimleri alınır. Müşterinin istek ve beklentilerine göre gerekli düzenlemeler ve revizyonlar yapılır.

Yazılımın Yayına Alınması

Yazılımın nihai sürümü, müşterinin onayı ile yayına alınır. Bu aşamada, yazılımın sunuculara yüklenmesi ve gerekli yapılandırmaların gerçekleştirilmesi sağlanır.

Yazilimin Yayina Alinmasi
Oncelikle sizi taniyoruz

Bakım ve Güncelleme

Yazılımın yayına alınmasının ardından sürekli bakım ve güncelleme hizmetleri sunulur. Bu sayede, yazılımın performansı, güvenliği ve uyumluluğu sürekli olarak izlenir ve gerektiğinde güncellemeler yapılı

Sıfır Yazılım Mutlu Müşterilerimiz

Sıfır Yazılım olarak, her bir müşterimizle bireysel olarak ilgilenir ve onlara en uygun çözümleri sunarız. İşimizin merkezinde müşteri memnuniyeti vardır ve bu yüzden her bir projeyi, müşterinin spesifik ihtiyaçlarına ve hedeflerine uygun bir şekilde özelleştiririz.

Sıkça Sorulan Sorular

Sıfır Yazılım olarak; web sitesi tasarımı ve geliştirme, e-ticaret çözümleri, mobil uyumlu web sitesi tasarımı, içerik yönetim sistemleri, özel yazılım çözümleri, SEO hizmetleri ve daha fazlasını sunuyoruz.

Hizmet maliyeti, web sitesinin karmaşıklığına, kullanılan platforma, gereksinimlere ve ek hizmetlere bağlı olarak değişir. Projeniz hakkında daha fazla bilgi almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Sıfır Yazılım olarak web yazılım hizmetinin birçok avantajı vardır. Bu avantajlar arasında:

• Profesyonel tasarım ve geliştirme: Sıfır Yazılım olarak, web sitelerinizin veya web uygulamalarınızın profesyonel bir şekilde tasarlanması ve geliştirilmesi için deneyimli ve yetenekli bir ekibimiz bulunmaktadır.
  • Güvenilir ve ölçeklenebilir çözümler: Sıfır Yazılım olarak, web sitelerinizin veya web uygulamalarınızın güvenilir ve ölçeklenebilir olması için en son teknolojileri ve teknikleri kullanıyoruz.
  • Müşteri odaklı yaklaşım: Sıfır Yazılım olarak, müşterilerimizin ihtiyaçlarını ve beklentilerini birinci önceliğimiz olarak görüyoruz. Bu nedenle, web sitelerinizin veya web uygulamalarınızın ihtiyaçlarınızı karşılayacak şekilde özel olarak tasarlanması ve geliştirilmesi için çalışıyoruz.
  • Yüksek kaliteli destek: Sıfır Yazılım olarak, web sitelerinizin veya web uygulamalarınızın sorunsuz bir şekilde çalışması için yüksek kaliteli destek hizmeti sunuyoruz.

Responsive, bir web sitesinin tüm cihazlarda ve ekran boyutlarında düzgün görüntülenmesini sağlar. %100 responsive bir web sitesi, kullanıcıların bilgisayarlardan, tabletlerden veya akıllı telefonlardan siteye erişimini sağlar. Bu, kullanıcı deneyimini iyileştirir ve daha fazla kullanıcının sitenizi ziyaret etmesini ve daha uzun süre kalmasını sağlar.

SEO uyumlu bir web sitesi, arama motorlarının sitenizi daha kolay bir şekilde tarayıp indekslemesini sağlar. Bu, sitenizin arama sonuçlarında daha yüksek bir sıralama almasına yardımcı olur. SEO uyumlu bir web sitesi oluşturmak, doğru anahtar kelimelerin kullanılmasını, site yapısının düzgün bir şekilde optimize edilmesini ve kaliteli içerik oluşturmayı içerir.

Hız optimizasyonu, web sitenizin yüklenme süresini en aza indirir. Bu, kullanıcı deneyimini iyileştirir ve kullanıcıların sitenizde daha fazla zaman geçirmesini sağlar. Güvenlik optimizasyonu, web sitenizi çeşitli tehditlere karşı korur. Bu, kullanıcı verilerinin güvende tutulmasını ve sitenizin güvenilir bir online varlık olmasını sağlar.

Anahtar teslim hizmet, müşterinin projeyi başlatmasından itibaren tüm süreçlerin yönetildiği bir hizmettir. Sıfır Yazılım olarak, tasarım ve geliştirme aşamalarından, web sitesinin yayına alınması ve hizmete girmesine kadar tüm süreci yönetiriz.

Sikca Sorulan Sorular
Sizi Arayalim Sifir Yazilim

Sizi Arayalım

Web Yazılım

İkinci adımımız, müşterilerimizin web sitelerini kapsamlı bir şekilde analiz etmek oluyor. Bu analizler genellikle rakip analizi, anahtar kelime analizi, web sitesi optimizasyonu analizi ve benzeri konuları içeriyor. Bu analizler sonucunda, müşterilerimizin web siteleri için en uygun SEO stratejilerini belirleyebiliyoruz.

İçerik Yönetim Sistemleri (CMS)

İşletmeniz için uygun ve ölçeklenebilir bir içerik yönetim sistemi sağlayarak, web sitenizin içeriğini kolayca yönetmenize ve güncellemenize olanak tanıyoruz. WordPress, Shopify, Magento, Opencart ve diğer popüler CMS’ler ile deneyimli ekibimiz, ihtiyaçlarınıza en uygun çözümü sunar.

Kurumsal Web Site Çözümleri

İşletmenizin sektördeki prestijini ve marka değerini artırmak için profesyonel, özelleştirilmiş ve etkileyici kurumsal web siteleri tasarlıyor ve geliştiriyoruz. Kullanıcı dostu arayüzler ve sürükleyici tasarım öğeleri ile ziyaretçilerinizi etkilemeyi amaçlıyoruz.

E-ticaret Çözümleri

E-ticaret dünyasına atılmaya hazır mısınız? İşletmeniz için güvenli ve kullanıcı dostu bir e-ticaret platformu oluşturarak, satışlarınızı artırmak ve müşteri deneyimini geliştirmek için profesyonel çözümler sunuyoruz.

Web Uygulamaları

İşletmenizin verimliliğini ve müşteri deneyimini geliştirmek için özelleştirilmiş web uygulamaları geliştiriyoruz. CRM, ERP ve diğer özel yazılım çözümleri ile iş süreçlerinizi dijitalleştiriyor ve işletmenizin başarısını destekliyoruz.

Özel İçerik Yönetim Sistemi (CMS) Geliştirme

İşletmenizin özel gereksinimleri ve süreçleri göz önünde bulundurarak, size özel ve özelleştirilebilir bir İçerik Yönetim Sistemi (CMS) geliştiriyoruz. Bu sayede web sitenizin içeriğini ve yapılandırmasını kolayca yönetebilir ve güncelleyebilirsiniz.

Merhabalar 👋
Web Yazılım hakkında daha fazla bilgi almak için iletişime geçebilirsiniz.